Sunday, November 22, 2009

jiwang2~ :) giloz~~

mencintaimu..
adalah hobiku dari dulu..
menyayangimu..
adalah seperti darahku yang mengalir..
setiap masa..setiap saat~~
mahukah engkau tahu??
tidak pernah langsung terlintas di jiwaku..
mahu menduakan cintamu..
tidak pernah diriku terfikir..
untuk membelakangimu..
aku takut..
jika aku berbuat begitu..
pasti..
akan hancur remuk hatimu..perasaanmu..
aku tidak sanggup melihat kau kecewa..
kerana kealpaanku..
dalam menjaga cintamu..
oleh itu..
ku jaga kukuh cinta ini..
agar tiada siapa meracuni..
harap..
tiada yang membenci..
tiada yang mengeji..
tiada yang mencaci..
harapanku..
agar hubungan kita diberkati..
di restui..
dan dirahmati selalu..
semoga kau akan terus bersamaku..
aku tatap bersamamu..
cinta kita akan berpadu..
dengan sebuah ikatan suci..
aku menanti..
menanti hari itu dengan penuh kesabaran..
kerana ku tahu..
kau sedang berusaha..
ya..berusaha ke arah itu..
kerana...
aku tahu..
kau kau juga tidak sabar untuk memiliki diriku~ :)


♥ ♥ ♥ i luv u.. thanks for luvin' me~~ ♥ ♥ ♥

Farzyhanna~®


0 comments: