Wednesday, November 18, 2009

Gadoh..gadoh~~ dan gadoh lagik!! ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥  heeee~~ hari ni gaduh lagik untuk yang ke berape kalinyer~~ nak tau tak sebab ape?? :) sabab kemengongan yang melande diriku ini yang sanagt touching sebab fazihan tak tau imegresen melako katne~ sebab kecik dibesar2kan~~ dan meletop~ :P wakakaaaaa~ siap tepon mak~~ cakap "dah clash! tak jadik tunang" huhhuuuu~ mak gelakkan je~~ (sebab dah biase sangat bende ni terjadik)~~ huhuu~~ pesan mak "janganla kasar sanagt..nanti dia jumpe gurl yang lembut2 nanti..kang..dia berubah hati" huhuu~~ aku cakap "sukati dia la~ takmo berubah!~~" huhuuuu~ :P mak layankan je aku yang memang kepale batu dari dulu lagik!~ :P last2, aku juge yang nages2~ :) huuuu~ perempuan~ siket2 nanges..siket2 nanges.. ;P huhuu..

akhirnya.. pada pukul 5.05 petang, ade orang call~~ aku dengan beragaknyer mestila takmo angkat~~ lepas 3kali dia call kot aku canselkan~~ cume rep mesej je~~ kuikuikui (belagak lagik tuh) huhu~ :P pastu..dia mintak maaf~ aku pun jual mahal lagik..sampe tak terjual da~~ baru la aku mesej seperti biase..huhu~ gedik kan?? 

hmm...orang kate..orang yang mau bernikah @ bertunang ni hebat dugaannyer~~ aish..bolehkah aku menghadapinyer ek?? mintak2la~~ Allah..lembutkanlah hati hambamu ini~ dan capaikanlah impiannyer~ :) Amin2~ :P ♥ ♥ ♥ 


 oh GOD i uv hiM~ 4eva~~

0 comments: